2.8.2014 Ohniště

Jelikož jsme změnili plány a neočekávaně zůstali o víkendu v Praze, rozhodli jsme se na zahradě pokročit se stavbou ohniště - grilu.
Přijel nám pomoci i Ondra, z kterého byla Vil v sedmém nebi.
Muž v jednu chvíli odjel domů pro vychlazené pivo a po chvíli jsme vedli s Ondrou zajímavý rozhovor.

O: "Čekáte někoho"
Já: "Ne, nečekáme, všichni jsou někde na dovolených, nikdo nepřijede".
O: "Že sem jede nějaké auto".
Já: "To je sousedův syn".
O: "A proč vám zajíždí do zahrady?"
Já: "To se asi spletl."

A v tom vidím jak z auta vystupují Urbaníci s dětmi. Velice mne jejich příjezd potěšil.
Ještě teď se směji tomu, jaká jsem v tu chvíli byla "blondýna".
Původně mi totiž muž řekl, že nepřijedou, že mají nějakou jinou akci.

Nakonec se na zahradě i nocovalo.
Byl to krásný, horký letní den a večer.

Žádné komentáře:

Okomentovat